Trendy v content marketingu @KC Dunaj~

Organizátor: SmartTalk a KC Dunaj KC Dunaj, Bratislava Platená Termín konania: 05. 06. 2018 - 19:00 pridať do obľúbených

Obsah rozhoduje!

Tvorba originálneho obsahu, čo si získa publikum, na ktoré cieli, patrí v posledných rokoch medzi najefektívnejšie marketingové stratégie. Aké sú trendy pre rok 2018, čo sa sa chystá, kde hľadať inšpiráciu aj tipy na vylepšenie v content marketingu nám povedia slovenskí online guruovia Ján Šifra z Folku, Filip Mosnár zo Startitup a Juraj Kadlec z UM. Príďte poštekliť svoje reklamné múzy! Večer bude moderovať Kamil Aujeský.

Folk Publishing / Ján Šifra (Director & Strategist) a spol.
- uvedú prednášku s názvom: Koľko ľudí naozaj treba na dobrý brandový magazín?
- Ján Šifra predstaví agentúru Folk, jej prácu a ako vzniká
- Oliver Meres (accounting) porozpráva o stratégii, ako počúvať klienta, jeho potreby a hodnoty a hľadať cesty ako ich čo najlepšie predať publiku
- Viktória Mirvajová za redakciu magazínov povie ako na základe stratégie tvoria edičný plán, brandové a produktové témy a ako vyzerajú ich samotné produkcie
Bára Tabačková porozpráva o visual editingu, ako volia vizuálne prvky a ako s nimi pracujú
- Dominika Babulicová zastupuje distribúciu a prezradí, aké kanály na ňu využívajú, ako testujú rôzne formáty a koľko treba na dobrý obsah

Startitup.sk / Filip Mosnár (Sales manager)
- porozpráva aké zmeny podstupuje médium, ak sa chce prispôsobiť trendom
- v čom sa mení práca sales
- ako škálovať obsah
- podľa čoho odhadnúť, ktorý obsah bude úspešný

UM / Juraj Kadlec (digitálny stratég)
- bude mať prednášku s názvom: Robiť native je sexi, ALE to pre mediálny výkon nestačí

Folk Publishing
je agentúra, ktorá tvorí native kampane a brandové magazíny. A práve o nich bude hovoriť redakcia, ktorá prezradí svoje know-how pre magazíny Sóda (O2), Apríl (Curaprox) či Srdcovky (Nadácia VÚB).

Startitup Group
je super rýchlo rastúci media house, pod ktorý spadajú známe portály zamerané na technológie a biznis, a to Startitup, sketcher, Interez, Fontech, imhd a ďalšie.

UM
je mediálna agentúra, ktorá bola založená v marci 2001 so špecializáciou na oblasť plánovania a nákupu mediálneho priestoru. Klientom poskytuje komplexné portfólio služieb v oblasti médií, marketingu a komunikácie. UM Bratislava patrí medzi TOP 5 zastúpeniami v rámci celosvetovej siete UM Worldwide, ktoré získali najvyššie ohodnotenie pri posudzovaní kvality poskytovaných služieb.

Po prednáškach nás čaká networking na bare :)

5. 6. (utorok) a štart o 19:00 hodine
Lístky: bit.ly/ContentMarketingTrendy

Iné udalosti

Tyršovo nábrežie, 851 01 Bratislava
Termín udalosti:

Najväčší marketingový event roka je tu! Dva dni plné inšpirácie, workshopov a toho najlepšieho zo sveta marketingu - v River's Clube a Lodi Adyho Hajd...

Chcem vedieť viac
Levický hrad
Termín udalosti:

Ako každý rok, tak aj tento sa opäť konajú na Levickom hrade Levické hradné slávnosti! Bohatá ponuka ukážok historických vystúpení, ktorá je každý ro...

Chcem vedieť viac
Slovenské národné divadlo, Bratislava
Termín udalosti:

Byť tak trochu na pomedzí nie je nič zvláštne. Prekračujeme hranice, objavujeme druhé strany, presúvame sa z bodu A do bodu B, vystupujeme z komfortne...

Chcem vedieť viac