Trendy v content marketingu @KC Dunaj~

Organizátor: SmartTalk a KC Dunaj KC Dunaj, Bratislava Platená Termín konania: 05. 06. 2018 - 19:00 pridať do obľúbených

Táto udalosť sa už konala!

Ďalšie udalosti nájdeš v časti Všetky udalosti

Obsah rozhoduje!

Tvorba originálneho obsahu, čo si získa publikum, na ktoré cieli, patrí v posledných rokoch medzi najefektívnejšie marketingové stratégie. Aké sú trendy pre rok 2018, čo sa sa chystá, kde hľadať inšpiráciu aj tipy na vylepšenie v content marketingu nám povedia slovenskí online guruovia Ján Šifra z Folku, Filip Mosnár zo Startitup a Juraj Kadlec z UM. Príďte poštekliť svoje reklamné múzy! Večer bude moderovať Kamil Aujeský.

Folk Publishing / Ján Šifra (Director & Strategist) a spol.
- uvedú prednášku s názvom: Koľko ľudí naozaj treba na dobrý brandový magazín?
- Ján Šifra predstaví agentúru Folk, jej prácu a ako vzniká
- Oliver Meres (accounting) porozpráva o stratégii, ako počúvať klienta, jeho potreby a hodnoty a hľadať cesty ako ich čo najlepšie predať publiku
- Viktória Mirvajová za redakciu magazínov povie ako na základe stratégie tvoria edičný plán, brandové a produktové témy a ako vyzerajú ich samotné produkcie
Bára Tabačková porozpráva o visual editingu, ako volia vizuálne prvky a ako s nimi pracujú
- Dominika Babulicová zastupuje distribúciu a prezradí, aké kanály na ňu využívajú, ako testujú rôzne formáty a koľko treba na dobrý obsah

Startitup.sk / Filip Mosnár (Sales manager)
- porozpráva aké zmeny podstupuje médium, ak sa chce prispôsobiť trendom
- v čom sa mení práca sales
- ako škálovať obsah
- podľa čoho odhadnúť, ktorý obsah bude úspešný

UM / Juraj Kadlec (digitálny stratég)
- bude mať prednášku s názvom: Robiť native je sexi, ALE to pre mediálny výkon nestačí

Folk Publishing
je agentúra, ktorá tvorí native kampane a brandové magazíny. A práve o nich bude hovoriť redakcia, ktorá prezradí svoje know-how pre magazíny Sóda (O2), Apríl (Curaprox) či Srdcovky (Nadácia VÚB).

Startitup Group
je super rýchlo rastúci media house, pod ktorý spadajú známe portály zamerané na technológie a biznis, a to Startitup, sketcher, Interez, Fontech, imhd a ďalšie.

UM
je mediálna agentúra, ktorá bola založená v marci 2001 so špecializáciou na oblasť plánovania a nákupu mediálneho priestoru. Klientom poskytuje komplexné portfólio služieb v oblasti médií, marketingu a komunikácie. UM Bratislava patrí medzi TOP 5 zastúpeniami v rámci celosvetovej siete UM Worldwide, ktoré získali najvyššie ohodnotenie pri posudzovaní kvality poskytovaných služieb.

Po prednáškach nás čaká networking na bare :)

5. 6. (utorok) a štart o 19:00 hodine
Lístky: bit.ly/ContentMarketingTrendy

Táto udalosť sa už konala!

Iné udalosti